Tip: maak een mooie herfstwandeling!
De temperatuur neemt af, bladeren verkleuren en vallen uit de bomen, bijzondere paddenstoelen schieten uit de grond.. wat is de herfst toch een prachtig seizoen. Tijd om de wandelschoenen aan te trekken voor een mooie herfstwandeling!
Zeker in deze tijd waarin we veel binnen zitten en misschien te weinig aan onze beweging toe komen, is het een goed idee om er in het weekend op uit te trekken voor een frisse wandeling. Je zult versteld staan van de natuur en met nieuwe energie weer thuiskomen. Heerlijk!
Deze mooie foto’s zijn gemaakt tijdens een wandeling genaamd “het Hartensepad” in Renkum.
Waar heb jij een wandeling gemaakt?

